co robi serwisant

Infolinia serwisowa

Każdy bank na rynku, a zwłaszcza banki działające w obszarze bankowości elektronicznej by zapewnić ciągłość swoich usług i komfort klientom w korzystaniu z bankowości prowadzą własne linie serwisowe. Poza czujności nad bezpieczeństwem i funkcjonowaniem systemu bankowego wewnątrz zdarza się, iż klientom potrzebna jest pomoc banku w najmniej oczekiwanych momentach. W razie gdy utknie nam karta w bankomacie, czy też zostanie nam skradziona możemy zwrócić się poprzez serwis do banku i uzyskać pomoc. Serwisant infolinii bankowej ma szereg kompetencji w zakresie zakładania i zwalniania blokad w obszarze działania rachunku bankowego jak również służy pomocą merytoryczną, informacją. To odpowiedzialna praca wymagająca wiele cierpliwości i szerokiej wiedzy o produktach i procedurach bankowych. Co więcej w przeciwieństwie do pracy w placówce bankowej jest to praca zmianowa, bowiem infolinie czynne są siedem dni w tygodniu bez przerwy, tak by zawsze można było się skontaktować z przedstawicielem banku i zadziałać możliwie szybko.

Zostaw komentarz