co robi serwisant

Dobry serwis to podstawa

Każda firma handlowa winna zdawać sobie sprawę, iż jej sukces zawdzięcza produktowi. Jeśli doskonale wie, że produkt wprowadzony na rynek jest awaryjny i lubi się psuć, powodując niezadowolenie klienta warto zainwestować w serwis. Rzetelny, uczciwy i sympatyczny serwis oraz uprzejmy serwisant mogą doskonale zatuszować negatywne emocje jakie budzi sam w sobie produkt. Przykładowo kiedy kupujemy buty i już pierwszego dnia się one rozpadają, jako konsumenci jesteśmy wściekli na producenta zakupionego obuwia, jednak kiedy reklamujemy buty i zostają nam bez słowa zwrócone pieniądze, a dodatkowo serwisant nas przeprosi za zaistniały przypadek delikatnie insynuując, iż to wyjątek się nam trafił, nawet gdy faktycznie tak nie jest to czujemy się lepiej. Kiedy zostajemy w satysfakcjonujący sposób załatwieni po złożeniu reklamacji, zwłaszcza gdy reklamacja rozpatrywana jest bardzo szybko i pomyślnie dla klienta. Niestety fundusze na reklamacje, zwroty itp. należy uwzględnić w kosztach prowadzenia biznesu. W zależności od produktu koszty te mogą być niższe lub wyższe.

Zostaw komentarz