Aspekty prawne napraw gwarancyjnych
W zasadzie każdy sprzęt nowo zakupiony sprzęt ma swoją gwarancje producenta, czasami to niezwykłe ułatwienie w razie usterki, czasem utrapienie uniemożliwiające dostosowanie użytkowania do potrzeb. Coraz częstszym problemem w uznaniu gwarancji jest fakt, iż sprzęty nie są wykorzystywane w taki sposób jak producent przewidział. Serwisant rozpatrujący naprawę, w zasadzie reklamacje towaru winien zbadać zgodnie z zaleceniami producenta czy sprzęt podlega gwarancji, czy plomby nie są naruszone i czy producent obejmuje takowe uszkodzenia swoją rękojmią. Taka sytuacja powoduje, że praca serwisanta wcale nie należy do łatwych i przyjemnych. Co prawda każdy serwisant poza wiedzą w zakresie naprawy powinien znać aspekty prawne związane z naprawami gwarancyjnymi plus określone zasady danego producenta. Czasem jednak może się zdarzyć, że niektóre usterki są dziwne, i nie nadają się na jednoznaczna i szybką odpowiedz ze strony serwisanta. Dobry fachowiec w takiej sytuacji powinien zawsze konsultować się z innymi osobami.
Zostaw komentarz
Gwarancja jest ważna, praca serwisanta często opiera sie na naprawach tego typu
Odpowiedz