Każdy sklep wymaga serwisanta
Prowadząc sklep czy to odzieżowy, czy spożywczy musimy zapewnić klientom dogodne warunki do zakupów dbając o ekspozycję, bezpieczeństwo, przestronność. Dużym problemem jest niewielka powierzchnia i całe mnóstwo towarów jakie chcemy sprzedać. Aby się jednak towary miały szansę sprzedać muszą być wyeksponowane, widoczne dla oczu potencjalnego klienta i to w atrakcyjny sposób przyciągając wzrok i uwagę, budząc potrzeby i apetyt na zakup właśnie ich. Praktycznie w każdej firmie potrzebny jest serwisant, która zadba o właściwą ekspozycję produktów jak również zajmie się estetyką sklepu pod kątem drobnych napraw, remontów. W wielu punktach handlowych firmy dostarczające produkty posiadają własnych serwisantów, którzy dbają o layout produktów w każdym sklepie, pilnując by były wyeksponowane zgodnie z umową z dostawcą. Nie jest to takie łatwe jakby się wydawało, bowiem wymaga stosownej wiedzy z dziedziny handlu i reklamy a także psychologii sprzedaży i zakupów. Co więcej wymaga gustu, wyczucia smaku i estetyki.
Zostaw komentarz
Zgadzam się że praca serwisanta może być ważna.
Odpowiedz