jak pracuje serwisant

Wyposażenie sklepu

W wielu sklepach sieciowych wyposażenie placówki handlowej nie należy do bezpośredniego właściciela bowiem jest dzierżawione od firm, producentów danych wyrobów. Co więcej zdarzyć się też może, że dany sprzęt ma wykupiony serwis pogwarancyjny w wybranym serwisie. Wówczas nasza rola jako właściciela sklepu lub sprzedawcy zaczyna się i kończy na zgłoszeniu usterki. Serwisant wydelegowany przez serwis zobligowany jest usunąć uszkodzenie lodówki, ekspozytora, oświetlenia czy regału niezwłocznie i bez obciążania sklepu kosztami naprawy. Wbrew pozorom wyposażenie tego typu niszczy się, zużywa i psuje, co winny mieć a uwadze firmy posiadacze sprzętu dzierżawionego. Z tego też względu istotne jest podpisanie umów z serwisami świadczącymi usługi w zakresie napraw tego typu wyposażenia. Dzięki umowom współpracy serwisanci mogą pojawić się błyskawicznie na miejscu i zadecydować co wymienić, naprawić. Szukanie serwisanta we własnym zakresie może potrwać, co więcej możemy nie wynegocjować takich stawek jak w przypadku umowy na kilkaset sztuk danego urządzenia w danym rejonie.

Zostaw komentarz