jak wygląda praca serwisanta

Zdalna praca serwisanta

Niemal wszystko zaczyna działać zdalnie, co za tym idzie potrzebna jest także zdalna pomoc techniczna i serwis. Korzystamy zarówno z sieci komórkowych, bankowości elektronicznej itp. Popularne HelpDeski są dziś normą i nie rzadko korzystamy ze wsparcia technicznego nie wiedząc nawet, iż to właśnie ten rodzaj pomocy. Dzwoniąc na linię alarmową banku, czy ubezpieczyciela również mamy do wyboru pomoc techniczną, gdzie serwisant pomoże nam w obsłudze konta użytkownika. Praca serwisanta nie jest łatwa z uwagi na to że nie widzimy problemu ani człowieka który nam go zgłasza. Oczywiście są pewne standardy pracy które wspierają pracę przez telefon czy też email. Kluczowa jest w tym momencie kompetencja serwisanta, który winien umieć przewidzieć różne ewentualności usterki i wiedzieć jak wspomóc drugą osobę instruktażem naprawczym. Nie zawsze pomoc serwisanta jest możliwa zdalnie na zasadzie zdalnego połączenia i ingerencji w system użytkownika.

Zostaw komentarz