Koszty serwisu
Obsługa posprzedażna znacząco wpływa na opinię o firmie i marce, o którą wino się dbać. Miła obsługa serwisowa potrafi zdziałać cuda. Czasem niewiele wystarczy, by udobruchać klienta. Pół biedy jeśli coś co kupimy nie psuje się i nie nastręcza problemów, jednak jeśli już pierwszego dnia nie działa poprawnie zwykle nasza wściekłość jako klienta sięga zenitu. Wyładowujemy jaw serwisie oddając do naprawy dany sprzęt. Praca serwisanta to wielka sztuka obsługi klienta. Wymaga ogromnej cierpliwości i odporności na stresujące sytuacja jakich notorycznie dostarczają klienci zbulwersowani jakością kupionych towarów. Koszty napraw najczęściej i tak musi pokryć kupujący, gwarancja nie rzadko obejmuje bardzo wąski zakres. Serwisant musi na tyle umiejętnie przedstawić sytuacje, aby klient nie poczuł że jest robiony w butelkę przez producenta. Prócz obsługi istotna jest też jakość napraw, jeśli wciąż wracamy do serwisu niezadowoleni trudno jest mieć pozytywną opinię tak o serwisie jak i danym sprzęcie, marce.
Zostaw komentarz
Obsługa po sprzedażowa jest dość dobra w większych sklepach, jednak w mniejszych jest gorzej
Odpowiedz