People make places
Asset Specialist / IT
Miejsce pracy: Warszawa
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi. Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.

www.pl.issworld.com
Zakres działań:
  • Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv).
  • Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.).
  • Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw laptopów.
  • Podstawowe zarządzanie systemem drukowania: dodawanie numerów kart do systemu, wymiana tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, kontakt z serwisem, rozwiązywanie prostych problemów z drukowaniem (np. zacięcia papieru).
  • Wydawanie sprzętu służbowego nowym pracowników zgodnie ze zgłoszeniem i dostępnością.
  • Inne zadania wynikające z bieżących potrzeb.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2 – warunek konieczny.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, min. 1 rok.
  • Bardzo dobra znajomość obsługa komputera oraz urządzeń biurowych.
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub Umowę zlecenie.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00- 17:00.
  • Wdrożenie stanowiskowe.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.