Technik ds. Urządzeń Biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA:
  • Dokonywanie przeglądów i napraw urządzeń biurowych.
  • Instalacja urządzeń i szkolenie użytkowników.
  • Sporządzanie dokumentacji naprawczej oraz kosztorysów.
  • Organizacja procesu odbioru i dostarczania urządzeń do klienta.
  • Uzgadnianie z klientem terminów i sposobów realizacji napraw.
  • Współpraca z Koordynatorem Serwisu.
WYMAGANIA:
  • Wykształcenie techniczne (informatyka, elektronika lub pokrewne).
  • Znajomość mechaniki i elektromechaniki, podstaw informatyki.
  • Umiejętność analizy technicznej i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość dokumentacji technicznej w języku angielskim.
  • Zdolności manualne, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B.
  • Praktyczna znajomość języka angielskiego i obsługi komputera.
OFERUJEMY:
  • Narzędzia pracy (telefon, auto służbowe, laptop).
  • Nieformalną, partnerską atmosferę pracy.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (szkolenia, opieka medyczna, pakiety sportowo-rekreacyjne).
  • Możliwość profesjonalnego rozwoju poprzez szkolenia serwisowe.

Prosimy o zawarcie w dokumentach klauzuli, udzielającej nam zgody na przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko".


Alternatywnie:

-"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Arcus S.A. w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".