co robi serwisant

Opóźniona przesyłka

Warto pamiętać iż serwis sprzedażowy to nie tylko obsługa w zakresie reklamacji uszkodzonych towarów ale również niedostarczonych. Pracując w sklepie internetowym codziennie na kilkaset zamówień serwisant otrzymuje co najmniej kilka spraw do wyjaśnienia. Czasem chodzi o zaginioną przesyłkę, czasem o nie dostarczenie przedmiotu na czas, a czasem to kwestia pomocy klientowi w złożeniu reklamacji czy porada dotycząca uruchomienia sprzętu, znalezienia instrukcji obsługi w języku polskim. Sprzedawcy zajmują się odpowiedzią na pytania w sprawie zakupu, tymczasem serwisanci mają za zadanie obsługę na dalszym etapie, od chwili złożenia zamówienia. Serwisy sklepów internetowych coraz częściej czynne są całą dobę. Pracujemy na dyżurach będąc zawsze do dyspozycji klienta i reagując szybko na jego potrzeby. Pomagając mu rozwikłać problem na jaki napotkał. Internet wymaga bycia online. Serwisanci zwykle pracują na telefonie oraz online, jednakże wciąż jest to praca stacjonarna fizycznie w siedzibie e-sklepu z dostępem do systemu zamówień. Z czasem być może będzie możliwa obsługa zdalna.

Zostaw komentarz