serwis gwarancyjny praca

Praca w serwisie gwarancyjnym

serwis gwarancyjny pracaPraca w serwisie, to nic innego, jak praca w usługach. Nie od dziś wiadomo, że klienci bywają marudni, drobiazgowi. Trudno jest sprostać ich oczekiwaniom, czasem puszczają nerwy. Serwisanci muszą być odporni na pouczanie.. Dotyczy to także tych pracowników, którzy z pozoru, z klientem nie mają do czynienia. Jeśli można mówić o stresie w pracy jaką wykonuje serwisant, to praca w serwisie gwarancyjnym, do takich bez wątpienia należy.

Na rozpatrzenie gwarancji zgłoszonej reklamacji przez konsumenta jest czternaście dni. To niezbyt długi czas, zwłaszcza gdy sprzętów jest nadmiar, naprawa jest czasochłonna i wymaga sprowadzenia brakujących części, elementów całości. Kiedy sprzęt z natury swej jest awaryjny, wówczas presja czasu jest jeszcze większa. Niestety coraz częściej, na rynku pojawiają się zwłaszcza elektroniczne gadżety, które z miejsca nie działają. Zadanie serwisanta jest niemalże mechaniczne, akceptowanie diagnozy w postaci braku możliwości naprawy lub przekroczenia wartości produktu. Ten rodzaj pracy ma swe dobre i złe strony. Z jednej strony to praca wygodna, z drugiej nie przyzwalająca się rozwijać i wykazać.

Zostaw komentarz