Serwisant przez telefon
Każdy z nas spotkał się z pojęciem infolinii. Jest to specjalnie utworzona linia telefoniczna, gdzie dzwoniący klient może uzyskać informację na temat produktu bądź usługi, poznać aktualne promocje, oraz uzyskać odpowiedź na nurtujące go pytania. Numer infolinii podają głównie banki, jak i również operatorzy sieci komórkowych oraz telewizji cyfrowych. Poprzez infolinię można również połączyć się z działem serwisu i uzyskać informacje na temat sprzętu. Praca serwisanta na infolinii polega na zdiagnozowaniu problemu podanego przez klienta oraz próba rozwiązania go zdalnie. Serwisant najczęściej instruuje klienta przez telefon jak należy postąpić ze sprzętem, w jakie funkcje menu trzeba wejść oraz jakie ustawienia zastosować dla danego modelu sprzętowego. Jeżeli nie uda się usunąć usterki, serwisant zamówi pracownika aby ten usunął usterkę już na miejscu. Najczęściej takich serwisantów można spotkać na infolinii platform cyfrowych telewizji. Serwisanci najczęściej udzielają porad odnośnie ustawień oraz instalacji sprzętów dekodujących oraz anten.
Zostaw komentarz
Zostaw komentarz