jak wygląda praca serwisanta

Świat nie stoi w miejscu

Po technologii widzimy, że świat w ogromnym tempie rozwija swoje możliwości. Każdego dnia pojawiają się nowinki techniczne, które mają ludziom ułatwiać pracę oraz umilać życie. Możliwości i budowa sprzętu elektronicznego zmieniają się szybciej, niż moda. Jako serwisant muszę doskonale znać twory technologiczne, którymi się zajmuję, dlatego częste szkolenia w moim fachu to wynik wprowadzania najnowszych technologi na polskie rynki. Szkolenia są też bardzo przyjemne, gdyż mogę poznać ludzi pracujących w innych firmach, którzy mają podobne zainteresowania, ale także tych, którzy borykają się z tymi samymi problemami zawodowymi co ja. Taka przyjacielska wymiana doświadczeń pomaga w codziennej pracy. Często z poznanymi na szkoleniach ludźmi kontaktuję się by poinformować ich o swoich spostrzeżeniach. To nic, że pracujemy w konkurencyjnych firmach, ale nie przystąpiliśmy do żadnego wyścigu szczurów. Pomagamy sobie wzajemnie i to pozwala nam dobrze wykonywać swoje obowiązki. Dobrze jest być komuś pomocnym i móc liczyć na wzajemne rozwiązywanie problemów z najnowszą technologią.

Zostaw komentarz