komunikatywność

Serwisant przede wszystkim musi być komunikatywny

Zastanawiasz się nad tym, czy nadajesz się do pracy w roli serwisanta? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule, a więc zdecydowanie warto przeczytać tekst do samego końca. Zdradzamy w nim wiele ciekawostek.
Jaki powinien być dobry serwisant? Oczywiście zaangażowany w realizację poszczególnych obowiązków służbowych, co jest absolutnie kluczowym elementem. Jednak to nie wszystko. Okazuje się, że równie istotne jest posiadanie konkretnych cech charakteru, które determinują, czy konkretna osoba odnajdzie się w tej roli.

Komunikatywność w pracy serwisanta

Przede wszystkim serwisant musi być komunikatywny. To ważne, ponieważ na co dzień rozmawia z wieloma osobami, a więc musi być pewny siebie podczas zarówno rozmów telefonicznych, jak i tych bezpośrednich. Na pewno warto, żeby konkretna osoba uważnie słuchała i jasno tłumaczyła, jakie podzespoły należy wymienić w danym sprzęcie oraz dlaczego. Wyjaśnienie poszczególnych kroków naprawy w sposób rzetelny jest bardzo ważne i sprawia, że klient czuje się pewniej, a w ostatecznym rozrachunku jest po prostu zadowolony z efektu.

Oczywiście nad komunikatywnością możesz pracować. Jeżeli masz z nią problemy, po prostu postaw na ćwiczenia przed lustrem. Staraj się również jak najwięcej rozmawiać z innymi osobami, ponieważ dzięki temu nabierzesz pewności siebie.

Zostaw komentarz